piątek, 31 stycznia 2014

Dowiedz się, jak inni urządzają kuchnię!

Kiedy mój chłopak powiedział mi, że mamy fundusze , żeby wyremontować kuchnię w naszym mieszkaniu, byłam super szczęśliwa, ale również do końca nie wiedziałam, jak rozplanować pomieszczenie. Podczas jednego popołudnia razem z narzeczonym przeszukiwaliśmy ciekawostki ze świata aranżacji wnętrz i trafiliśmy na fantastyczne galerie zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na stronie podpatrzyłam co jest obecnie trendy – wybrałam tradycjonalną kuchnię, ale kupiłam parę ciekawych dodatków, które widziałam w galerii. Zmiana wystroju kuchni i nowa lodówka i zmywarka to był świetny pomysł, teraz o dużo prościej zadbać mi o jej czystość, a poza tym zaczęłam wypróbowywać nowe przepisy.
Grafika z- Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz